Decora tu blog: Plantilla 184

Plantilla 184



CÓDIGO 2 COLUMNAS:




CÓDIGO 3 COLUMNAS:


6 comentarios:

  1. Me encantan tus plantillas. Acabo de decorar mis blogs con una de Navidad. Me ha quedado muy bonito.

    Gracias, un besote

    ResponderEliminar
  2. Son muy bonitas.
    Gracias,
    SUsana

    ResponderEliminar
  3. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Blog Layout Freebie search engine today (look for timestamp: 15 Nov [LA 04:00pm, NY 07:00pm] - 16 Nov [UK 12:00am, OZ 11:00am] ).

    ResponderEliminar
  4. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Nov. 16, 2009. Thanks again.

    ResponderEliminar
  5. Holaaa saludos y felicitaciones por tan bello trabajo, me llevo este fondo para 3 columnas, saludos y mis mejores deseos para estas fiestas, dios te bendiga y hasta pronto.

    ResponderEliminar